Trist väder

Vilket tråkigt väder vi fick idag, regn, men det har väl de flesta i sverige idag, får väl vara lite glad att det inte är snö ;p hehe

Så här sitter resten av familjen och kollar på film och jag har passat på att plugga lite.
ikväll är det praktiken som gäller, skulle ha velat partat ikväll TB spelar ju på klubben, missade ju dom sist dom spelade, hade ju då precis kommit hem efter min op. Dels har ja inte riktigt råd och så börjar jag ju kl.7 imorrn bitti, skulle nog inte vara så pigg efter 3 timmars sömn ;p
Så jag får hoppas dom spelar nån gång i sommar =)

Fler som har "kompisar" som bara hör av sig när de behöver en? när de inte har nån annan att vara med?
Så jävla pissigt det känns. Dumt att kalla dom kompisar...

Snart har sex and the city 2 biopremiär, de har smygpremiär den 26 maj, kostar dock 250kr, men då får man en goddiebag med sig hem, skulle ju vara kul, men lite häftigt pris ändå tycker jag. Men på den vanliga premiären skulle jag vilja gå på iallafall.



Nån som vill haka på? Vore skoj om man kunde gå ett gäng kanske =)


Kommentarer
Postat av: tezzan

ang kompisar så kan jag känna lika som du ibland :(

2010-05-08 @ 13:27:44
URL: http://tezzankullbohr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0