Sista dagen på praktiken

Idag var det min sista dag på praktiken *snyft* känns både skönt och inte, trivdes verkligen där, gillar de flesta i personalen på den våningen jag va på =)
I början av nästa vecka ska jag ringa o prata med chefen och prata lite.
Ska söka ett annat jobb oxå, ett jobb med barn som har downs syndrom.

Efter praktiken så mötte jag upp erica, jessica o freddie i centrum för att spela bowling, jag spelade dock inte, utan jag tittade bara på. Erica tyckte det var jättekul, gick rätt så bra för henne, så det blir att spela fler gånger =)
Dom följde med oss hem sen för att äta mat och så har de lekt massor, väldans bra har de lekt ihop idag *peppar peppar* bara hoppas att det fortsätter så.

Imorrn hoppas ja att jag får sovmorgon, ska ta det iallafall =D

Usch såg ni åskovädret vi hade igår kväll, inget kul alls, Blixtarna lyste verkligen upp himlen, fint så länge man är inomhus.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0