Onsdag

Idag har jag fixat med tvätten, vikt och hängt in en massa, alltid lika tråkigt, tycker ni inte det?
Kompletterat ett arbete oxå, bara att vänta på den och hoppas hon blev nöjd ;p

Vid 14-tiden gick erica och jag och hämtade Loke på dagis, som fortfarande låg och sov, så jag fick väcka honom, vilket inte va så lätt, han måste ha varit trött.

Efter dagis gick vi till pappa,men först var ja ute en stund på gården med helen o ellinor, barnen ville inte vara ute så jag hade det lungt o skönt ute och kunde snacka lite tjejsnack ifred ;p

Sen upp till pappa på en fika, som bestod av en banan och ett glas vatten, mumsigt.
När vi väl skulle gå så ville inte erica följa med, för hon ville stanna kvar och äta mat hos morfar, så hon kom hem vid 19-tiden.

Båda barnen är nyduschade och även jag, nu väntar jag bara på att erica ska somna, snart dags för greys anatomy.

Imorrn ska jag iväg på en spännande sak. Mer berättar jag imorrn =)


Kommentarer
Postat av: Lina

Tvätten måste vara det tråkigaste man kan göra av alla saker som ska skötas hemma. Speciellt att vika och hänga in.

Det syns verkligen att du har gått ner i vikt nu :-) såg det förut idag när vi hälsa på varandra. Bra jobbat! Kram

2010-05-26 @ 20:56:22
Postat av: lucke

älskar din header :D

2010-05-26 @ 21:32:29
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0