Lördag

Jaha idag drog henka till västervik, han o ja skulle dra om han fixade barnvakt, men nä de gjorde han inte, sen skulle vi skulle åka hela familjen ist, men näe så blev det ju inte. Förvånad? näe inte jag iallafall, känner mej van att det bara är han som får dra iväg på saker hela tiden och jag får vara hemma och ta hand om barnet och hemmet..

Ska snart lämna barnen hos pappa och sen se vad jag ska hitta på ikväll, är sugen på att förtära lite alkohol iallafall, så vi får väl se omd et blir nåt sånt.





Jag är skiten under dina skor, som du kan trampa på hur mycket du vill...

Kommentarer
Postat av: helen

Sätt ner foten och säg åt Henka hur du känner...

Eller så får han vara hemma med barnen och då får hitta på ngt själv eller med ngn kompis.



hehe, men du, du har det ganska bra ändå, jag blir ännu mer låst än dig när Niklas flyttar. Men jag försöker att inte se det negativa i det hela. Lixom, måste man sörja, det gör ju bara ont. Och jag väljer att undvika att må dåligt för dte gör inte mitt liv enklare direkt. Jag undviker att tänka att jag är ett offer. jag är en underbar och sjävständig tjej som inte är beroende av andra för att kunna må bra. jag är min egen bästa vän. och måste jag vara ensam så hittr jag alltid på ngt kul ändå.

Kom hit så ska jag träna ditt tankesätt för du är underbar på alla sätt och vis gumman! Rolig, glad, positiv och otroligt vacker!<3 Glöm aldrig det, och bli inte deppig över henka, tänk på vad han missar istället med sin familj vilket du inte missar och kan njuta utav istället. och trivs du inte så berätta det för honom!

massa pussar och love!/helen

2010-05-30 @ 09:16:59
Postat av: helen

Ps: Du skulle ha följt med och tittat på visaliseringscentret, dte var hur häftigt som helst! Säg till om du vill ta en promenad i skogen nån dag & snacka lite skit om allt mellan himmel och jord.

2010-05-30 @ 09:18:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0