Jag har blivit utmanad!

Jenny har utmanat mej

Tio första
Första bästa kompisen:
Pierre
Första bilen:har inte köpt nån själv.
Första kärlek: Johan
Första husdjur:nymfparakit
Första semester: åland
Första jobb:får se vad det blir ;p
Första köpta skiva: GES
Första riktiga kärlek: Henka
Första piercingen: Näsan
Första konsert:Boppers 97-98 minns inte riktigt

Nio senaste
Senaste alkoholdrycken:
bacardie razz/sprite
Senaste bilfärd: till krokek på kalas
Senaste filmen du såg: wallander - jokern
Senaste ringda telefonsamtal: min syster jessica
Senaste bubbelbadet: minns ej
Senaste spelade cd: nån mix skiva med scooter
Senaste kyss: henka
Senaste gången du grät: minns inte faktiskt
Senaste måltiden: middan förut. kött, potatis, sallad o bearnaissås

Åtta- har du nånsin?
Dejtat en av dina bästa kompisar:
nej
Blivit arresterad: nej
Blivit kär vid första ögonkastet: nej
Fastnat med blicken i nåns urringning: nej
Fått ditt hjärtat krossat: ja
Sagt att du älskar nån utan att mena det: nej
Haft ett night one stand: ja
Busringt till nån: ja

Sex saker du har gjort idag
varit på kalas
diskat
duschat
städat
åkt bil
suttit vid datorn

Fem favoritsaker utan rangordning
Barnen
mannen
mobilen
Mina systrar
freddie

Fyra personer du kan berätta allt för:
Den blev ju enkel, ingen nämligen. Litar inte på nån så pass mycket att jag kan berätta allt, känns trist. MEn blir så när man har svårt att verkligen släppa in nån på livet.

Tre val
Blått eller rött:
blått
Sommar eller vinter: sommar
choklad eller chips: choklad

Två saker att göra innan du dör:
skaffa körkort
ut och resa

En sak du ångrar:
inget


Nu utmanar jag: Tessan  Lina  Lina  Thess

Näe orkar inte mer, den som vill bli utmanad får göra det =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0