Hörseltest

Jag besöket på bvc för hörseltest gick ju precis som väntat, gick inte alls bra. Även om jag fick prova och visa hur man gjorde, så ville hon inte. Gud så trött jag kan bli på Erica gällande såna här saker.
Så nu ska vi försöka nästa gång vid 5-årskollen, och då är det ju även dags för spruta, undra om man inte skulle be henka gå med henne då istället, kanske funkar bättre då.

Hon hade vuxit 2cm sen mars och gått upp ca 1kg, bra at thon växer som hon ska iaf.
Bvc-sköterskan sa att det är ett vanligt beteende detta bland 4-åringar, bara o härda ut typ ;p

Kommentarer
Postat av: Annika - Ska 5 få bli 6 nu!?

Hej! Jag såg att du tidigare deltagit i en tävling med barnkalaset.se. Vill ha ha ytterligare chans att vinna? :)

Jag har en tävling där du kan vinna ett presentkort på just barnkalaset.se !!

Har dessutom flera tävlingar igång, och flera inkommande! Vad sägs om shysst canvastavlor, oljemålningar, kläder m.m??

Vill du inte ha såna här "reklaminlägg" eller tävlingstips ber jag om ursäkt och du kan radera min kommentar.

Mvh Annika

http://nilssonpettersson.blogg.se

2010-06-01 @ 09:25:25
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0