Cafebar

Jag var inne på Cafebar´s hemsida och tog en titt. Alla känner ju säkert igen deras varumärke, eller har ja fel?
Deras kaffeautomater finns på många ställen, oftast på jobben.
Har ni nån gång druckit kaffe från deras automater?
Kaffe har ja aldrig druckit men choklad har jag druckit från deras maskiner många gånger, väldans gott är det.
Kan tänka mej att kaffet också smakar bra.
På deras hemsida kan man se vad de har för olika kaffemaskiner, de har även vattenautomater, en sån vore ju ferket att ha hemma ibland, med kolsyrat vatten.
Såna maskiner brukar man se på vårdcentraler eller hos tandläkare, det är verkligen toppen tycker jag.
Har ni inget sånt där du jobbar, så tycker jag ni ska skaffa det, värt pengarna tror jag.

Deras hemsida ser bra och fräsh ut, enkelt att navigera sig omkring på sidan och man hittar lätt det man söker. Bra och enkla kategorier som man kan gå in på.
Man kan beställa kaffebönor av dom, dessutom har de sorter som är fairtrade märkta, det blev verkligen ett plus i kanten hos dom! Även färskt bryggkaffe som även där är fairtrade märkt och även KRAV-märkt, verkligen kul och toppen att se ett så stort företag satsar en del på fairtrade, det trodde jag verkligen inte.

 

Kommentarer
Postat av: tessan

vi har en sån på specsavers, gott kaffe o choklad ;P

2010-05-08 @ 19:31:37
URL: http://mammatillenlitenprinsessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0