yoho!

Idag var jag nere på äldreboendet igen och pratade lite med chefen där, och det blir praktik där =D kanon skönt. Han skulle bara prata lite med min lärare så skulle han höra av sig till mej. Och så är det 99% säkert att det blir sommarjobb där oxå, så jag hoppas verkligen det blir så =D

Efter jag var på det mötet gick jag upp till helen en sväng tills det var dags att hämta erica på dagis, så vi snackade lite och spelade lite kort, tack för en trevlig stund =)

Efter dagis åkte vi till åby och hälsa på sanna och barnen, efter det hem till pappa för att färga håret på wictoria, så ltie har det hänt idag kan man väl säga.

Blir och se greys anatomy och sex rehab efter det, sne blir det att slänga sig i sängen, ska bli skönt!


Kommentarer
Postat av: Lina

grattis till praktikplatsen =)

2010-03-25 @ 09:28:29
URL: http://mizzlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0