Torsdag

Usch vad dåligt jag har sovit nu på morgonkvisten =/ erica kom in till oss inatt eller henka fick hämta henne, hon kommer väldigt sällan in själv till oss längre, utan hon gallskriker och ropar efter henka så han får hämta henne.
Sen kom Loke in nån gång imorse, men som tur var så somnade han om hos oss, men jag fick ligga på kanten av min säng, inget skönt alls, så jag är lite trött och seg.

Igår efter dagis åkte vi till åby en sväng och hälsade på sanna med familj, så barnen fick leka lite, alltid lika trevligt, hon kankse skulle komma hit på en kaffa idag, hon skulle vara barnledig en stund =)

Här blir det att tvätta fönster idag, passa på när solen inte lyser, men ändå lite plusgrader ute, och dammsuga och svabba golvena + att jag ska storstäda gästtoan/ericas toa.

Ja så ser vår dag ut + att jag ska klämma in lite plugg oxå, har ju delprov imorrn.

Kommentarer
Postat av: Carolina

Hej!

Jag skulle vilja tipsa om de pågående tävlingar jag har inne hos mig - det finns något för alla. :-)

* Presentkort på 400 kr i en butik som har både heminredning och barnkläder

* Barnkalasprodukter för 250 kr

* Valfri namntagg med kedja



Kika gärna in och var med du också! Ha en fortsatt fin dag. Kram Carolina

2010-03-18 @ 09:29:42
URL: http://carolina1979.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0