öppethus

Ja idag var vi ju på freddies skola på öppet hus, var väl okej, visste jag att vi skulle vara ute, hade jag tagit med vagn till Loke ;p Men det va trevligt, de sjöng och dansade, vi köpte korv och godis, sen var det dags för oss att åka för Loke var supertrött, han bara att åka några hundra meter så locknade han =)

Barnen är nu hos morfar, och vi har småbörjat med maten, blir fläskfilé, potatis, pepparsås och sallad.
sitter och målar naglarna oxå, var så länge sen jag gjorde det, fick bli svarta idag =)
Henka ska ner till klubben innan mej, så jag hinner sminka mej i lugn och ro hemma, lyssna på musik och surfa på nätet under tiden, ska äta lite oxå, innan jag kan dricka sen.

Så idag blir det min premiär med alkohol, testade en drink med redbull/vodka förra helgen och det gick bra, så det blir nog att hålla sig till det. Ska bli intressant och se om jag tåler lika mycket alkohol som förut eller om det är mindre, det är ju så olika det där för folk efter en sån här operation.

Blir rätt lungt ändå, imorrn ska vi ju åka upp till kumla och hämta Linda med familj =)

Kommentarer
Postat av: feztis

Aha okej, ja.. jag ska nog köpa nån bil eller så till Alvar, men till Izabella vette tusan alltså :/

2010-03-27 @ 17:45:23
URL: http://feztis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0