Onsdag

Har varit på ett möte ute i navestad, av alla ställen. Kom på efteråt att jag har inte varit där sen 1991, ett antal år sen alltså, nästan 20år. Ni här från stan vet ju varför man undviker den stadsdelen ;p haha.

Hemma och mellanlandar för lunch, blir tidig lunch, eftersom jag ändå måste äta, blev fiskgratäng från gårdagens lunch.Om ca en halvtimme ska vi hämta upp jessica och sen dra till busfabriken, tänkte så Loke får springa av sig lite energi, ska väl dra till rum interiör en sväng oxå.

Ikväll ska vi till barnens faster Linda, hon fyller år idag, +25år säger vi väl ;p hehe


over and out!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Vad var du på för möte där då? Undviker själv den stadsdelen, men jag jobba rju där oxå :D

2010-03-10 @ 15:25:30
Postat av: carro

Vilken fin blogg du har fått! =) Hoppas att det var skoj på busfabriken.

kram kram

2010-03-10 @ 19:13:40
URL: http://snuttungar.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad är det för fel på Navestad?

Det gamla ryktet om hur stökigt det är här, är ju borta se rätt så länge. Det är ju bra mycket värre i hageby och klocket.



Växte du upp i Navestad?

Kram

2010-03-10 @ 19:27:07
Postat av: Tess

Aha, fyller Linda?

Men hon är väl en bra bit över 25+ väl?

Närmare 35+ eller nåt om jag inte minns helt fel...=)



Glömde föresten fråga om du fick samma typsnitt som mej på din dator?



Kram

2010-03-10 @ 20:17:28
URL: http://mummytessizen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0