Intervju

Idag var jag på en liten intervju om sommarjobb. De ringde mej igår och frågade om jag fortfarande var intresserad och självklart är jag det.
De tyckte det va synd att jag inte hade nån erfarenhet just inom äldreomsorg, men nu har jag fixat så jag ska ha praktik hos dom innan. För jag ska ha praktik i april/maj, men hade inte fått nåt ställe än, så jag frågade dom förut om det fanns nån möjlighet att ha hos dom, och det gick bra. Och så ville de ha referens, så jag fick ringa finspångs vårdcentral där jaghade praktik sist och frågade min handledare om hon ville ställa upp som referens, och det ville hon =) så som det ser ut nu så har jag kanske sommarjobb där hela sommaren. Nästan bäst av allt, det ligger här i vilbergen, precis vid dagis =D

Kommentarer
Postat av: Tess

Ja, jag tänkte väl. Angående Linda... =)

Trodde kanske mitt minne svikit rejält när du skrev 25+... =P



Vad bra med typsnittet! Det är nämligen så att alla datorer inte har det installerat (det är ganska ovanligt) å då syns det inte på den datorn utan blir vanliga "Times" typ.



Kram

2010-03-11 @ 16:57:11
URL: http://mummytessizen.blogg.se/
Postat av: Linda och William

vad kul att du får sommarjobb! :)

2010-03-11 @ 20:26:20
URL: http://willinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0