Fredag!!

Och äntligen helg igen, vad fort veckorna går tycker jag.

Idag blir det att plugga, som vanligt är jag ute i sista stunden =/ ska skicka in ett arbete till läraren idag..men det ska nog gå, hoppas jag..Städa lite ska väl ske här hemma oxå får se om det blir jag eller karln som får ta det ;p haha

Igår var jag grymt trött, gick och la mej strax efter kl.21 och sov hela natten till kl.8 skööönt. Fattar inte varför jag va så trött.

Suck min mens har jag fått oxå, mest pga att jag inte äter minipiller längre, isst jag hade min mens var nog i höstat nån gång tror jag.

Vet inte vad man ska köra på för p-medel, nån som har nåt bra att rekommendera? allt utom spiral, för det vill ja inte ha..Vill gärna höra både positiva och negativa saker.

Pratade med Linda igår kväll, hon mådde bra, ömmade lite i såret och det kan man ju förstå, de fick göra ett bikisnitt på henne och fick tyvärr ta bort äggstocken, den hade ruttnat. Blodtillförseln hade nog stoppats av pga cystan. Och det va inte en liten cysta, utan lika stor som en tennisboll! Inte undra på att hon har haft ont.

Kommentarer
Postat av: Lina

akta dig för cerazette om du inte vill bli gravid och p.staven kan vandra iväg! bara att tat i mun ist =)

2010-03-26 @ 12:58:02
URL: http://mizzlina.blogg.se/
Postat av: Sandra

Tråkigt att hon fick ta bort den. Hoppas hon mår bättre nu efteråt iafl =)

2010-03-27 @ 11:03:51
URL: http://malmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0