Filmkväll

Haft en lite filmkväll för mej själv, barnen slockande på två röda strax innan kl.20, henka är nere på klubben så då passade jag på att titta på La bamba, älskar den filmen, såg den för första gången för en 10-15 år sen kanske, och den är fan lika bra fortfarande, och jag bölar jämt i slutet.
Har ni inte sett den så gör det!


Imorrn ska vi till Freddies skola, de har öppet hus, så det ska bli kul o se hur det är det och vad han pysslar med, i höst börjar han i 1:a klass =D jag längtar som en tok tills Erica börjar skolan, minns själv hur roligt det var i lågstadiet, fast jag gillade faktiskt skolan, förutom 7:e klass, men det hade ju sina orsaker som jag inte vill gå in på just nu.

Så det blir att gå upp skapligt imorrn, men känner jag Loke rätt så vaknar han nog vid 6-7, bara hålla tummarna att han  somnar om när han kommer in till oss.


Kommentarer
Postat av: Sara

Den filmen har jag missat.. Då kanske jag borde ta och se den :)

2010-03-26 @ 23:41:48
URL: http://dolphin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0