En ny vecka

En ny vecka, och våren är här, kan man väl säga? Vet inte om metrologerna skulle hålla med, men jag tycker våren är här.

Men jag har varit inne idag, förutom när vi gick till dagis imorse. Har städat, dammat och diskat, plockat iordning lite och rensat, ska kasta en del av mina kläder, såna som jag vet att jag inte kommer använda, onödigt att ha det hängades i garderobern och ta plats.

Tog en bild på min mat igår, om ni är nyfikna på hur mycket jag äter.


Maten ligger på en assiett, vilket gör att man lurar ögat lite.


Detta var kvar.
Fick i mej rätt mycket, konstigt nog. Oftast brukar det vara kvar mer än så här. En potatis, nästan hela biten fisk, och lite grönsaker och sås fick jag i mej, på ca 20-30min.

Ja så kan min lilla tallrik se ut. Det viktigaste var oss som gjort en gbp är att man i första hand ska få i sig protein, sen kolhydrater och sist grönsaker. Så jag försöker äta så, oftast.



Min lilla knasfia ;p


och plutten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0