Kirurgen

Fick ett samtal från kirurgen uppe på vrinnevisjukhuset idag, hade frågat dom när jag skulle bli återkallad på efterbesök, hade hört att det skulle vara efter 6mån, och 4 aug har det gått ett halvår sen min operation. Men pga semestern så skulle jag bli kallad i sept, så det känns bra.

Fick även reda på att jag skulle ha fått ett besök på SÖS 6v efter op, för det hade dom betalat, men de på sös sa att vi från östergötland inte får göra nåt efterbesök där, så dålig stil att dom ljuger.

Men jag mår ju bra, så hon sa att det var ju bra, sen tyckte hon att jag hade gått ner lite för fort i vikt, men jag klagar inte ;p hon trodde jag skullekunna gå ner till 70-75kg, men jag sa att jag ville ner till 60 kg, ska tydligen passa min längd, så vi får se hur långt ner ja kan komma, man kanske blir nöjd innan 60kg, så vi får se =)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej!

Vad duktig du är som har gått ner så mycket i vikt. Jättebra!

Vi ska flytta till Atrium, det som ligger mellan Vrinnevi och navesta kan man säga. Det är en fyra och vi har en egen uteplats. Det ska bli jätteskönt och vi längtar :)

2010-07-19 @ 10:50:45
URL: http://mammatillenprinsessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0