Torsdag

Alltså redan torsdag, gud va fort veckorna går tycker jag. Och gud vad det vräckte ner snö igår em/kväll, minst 1dm  måste det ha kommit alltså, tur henka inte har nån körning på jobbet, så jag slipper oroa mej över honom.

Varit lungt här hemma, har pluggat och läst lite om barnsjukdomar, jag lär bli helt koko, man läser vilka symptom sjukdomarna har, så sitter man och tänker efter och barnen har nåt som stämmer överens.
Som typ här, erica har blåmärken på benen, vilket hon får när hon leker och slänger sig ner på knäna och benen, så det är ju inte så lustigt att hennes ben ser ut som dom gör ;p
Ett tecken på leukemi är att barnet får blåmärken på armar och/eller ben. Så hade jag inte vetat hur hennes hade uppstått så hade jag säkert börjar oroa mej massor.
Får tänka som camilla skrev till mej, omvänd psykologi, jag ska vara glad att mina barn INTE har dessa sjukdomar, och jag måste nog göra det, annars lär jag bli totaly crazy =D

I eftermiddag sen ska vi åka o besikta bilen, se vad domen blir på den, vet ju lite som måste fixas, och det är snart, så jag kan börja övningsköra med den =D

Kommentarer
Postat av: Lina

Jo, det är ju både för- och nackdelar med att byta säng. Som du säger så vet man ju var man har dom i spjälsängen, men samtidigt är det skönt när dom kan kliva upp själva också. Bianca ropar ju alltid när hon vaknar och vill bli upplyft vilket resulterar i att hon väcker Kiara. I morse kom hon ju upp själv istället för att ropa. Vi bytte också tidigare till Kiara men Bianca har inte alls varit redon förrän nu.

Kram

2010-01-08 @ 11:15:49
URL: http://linapralina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0