Tillbaka i vardagen

Nu är vi tillbaka i vardagen igen, henka på jobbet, barnen på dagis och jag hemma och pluggar.
Fast blir ju rätt lugn vecka på dagis, lediga på ons, då det är röd dag, sen är det inte så många barn på dagiset, de har till o med slagit ihop två avd, bara för att de är så några. Men de blev glada att få komma tillbaka till dagis.

Själv ska ja plugga idag, ringa lite samtal.
Nästa vecka är det dags för barnen att ta svinisspruta igen,de måste ta den då, så de inte passerar 8v gränsen. Sen blir det att boka tid på bvc för Lokes andra spruta.

Dags att börja planera för ericas kalas oxå, hon vill ha kalas på busfabriken, måste kolla upp vilken helg som passar oss. Vi kommer ju fira henne på hennes födelsedag, så då får dom som inte ska komma på barnkalaset komma på kvällen och fira henne, 4år redan, shit alltså, vart atr tiden vägen egentligen? 2år kvar tills hon börjar i förskoleklass på skolan, hallå redan skolan, är ju inte länge sen jag gick i skolan, eller kanske det är..jo det är ju 10år sen jag slutade nian, men det känns verkligen inte som det. Återträff i år =D

Inte långt kvar till op heller 6-8v. En del att fixa innan dess oxå, köpa hem proteinpulver, koka soppa och frysa in, så allt det är fixat när man kommer hem.

Hur ska man hinna med allt?

Kommentarer
Postat av: Sandra

Va kul att det snart är dags för op. Hoppas allt går bra men det tror jag nog det kommer göra =)

2010-01-04 @ 11:17:53
URL: http://malmberg.blogg.se/
Postat av: feztis

Låter som du har fullt upp.. 4 år, jadu tiden går fort :/



Kul med klassåterträff.. borde jag med ha snart tror jag.. minns inte ens vilket år jag slutade nian haha men måste vara 10 år i år eller nästa :p

2010-01-05 @ 19:43:11
URL: http://feztis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0