Kylig dag

Idag åkte vi ner på stan, barnen var lediga idag eftersom henka avr ledig. Erica hade bestämt sig för att ta hål i öronen, så då skulle hon få det. Gick jättebra fram tills att de tog fram håltagningspistolen, då vägrade hon, så det slutade med att jag sitter här med jättefina rosa pärlor i öronen =/ mindre kul, men va fan. De var ju öppnade, så jag skulle ju fått betala för dom iallafall, så jag frå stå ut med dessa i 6-8veckor innan jag kan byta ;p

Snart dags att lägga barnen i sängen, sen blir det egentid för mej, henka är nere i HA´s lokaler, de blev ju medlemmar nyår, f.d Mc norrköping alltså, inte henkas klubb.

Se om det är nån bra film på tv, eller om man skulle sätta på en, passa på o se nån typisk tjejfilm som sex and the city eller fucking åmål, den är ju rolig =D Vi får se hur det blir, man kanske fastnar här vid datorn.
I maj är det bio premiär för nästa sex and the city film, den ska jag se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0