Brrr, va kallt!

Gick upp vid 8-tiden imorse och det var -10 grader ute, när fan ska våren komma?
När ska man få såna här fina blommor ute?




Fixa iordning barnen och lämna dom på dagis, hem och slappa, nja inte direkt, har diskat lite, fixat med csn och kommunen, betalt lite räkningar.

Igår var ja tvungen och dra och leta efter vantar till erica, hittar bara en vante här hemma, så det fick bli lila med hello kitty på, var hon själv som valde, köpte även en skitsnygg klänning till henne som hon ska få ha på sig på sin födelsedag på tisdag (dock inte på dagis ;p), så bild får ni se då =)

Fyllt i en liten hälsogrej oxå, som jag ska ta med mig till sthlm på tisdag, då jag ska träffa narkosen och kirurgen och sånt, lämna lite blod oxå, hoppas det är en bra undersköterska, så man slipper en massa blåmärken, annars får jag visa henne hur man ska ja göra haha. Kan man inte få ta på sig själv?? Skulle ju vara skoj.

Näe nu ska jag nog värma på lite tomatsoppa till mej, gott som fan!


Den till vänster då rå ;p
Testa!!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Börjar kännas lite som att man vill ha bort snön, Men hörde på vädret på radion att det ska komma mer snö=/

2010-01-26 @ 19:44:55
URL: http://malmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0