Första dagen hemma

Ja första dagen har flutit på rätt bra, gick upp inatt och tog ett stolpiller, inte för att jag behövde utan för att jag är tvungen, lika bra att lyssna på doktorns order ;p
Strax efter 8 imorse var det dagis igen och då även dags för frukost, 1,5dl fil.

Varit och hämtat ut medicin och sprutor nu, och blev dryga 1000kr fattigare ,sjukt ju.
Jag ska ta sprutor, som är blodförtunnande i 10 dar, sen fick jag tabletter mot magsyran i magsäcken, dom ska jag äta i en månad, och så citodon, stolpiller mot smärta och så fick jag köpa mitt val kvinna, som är en massa vitaminer och mineraler, och de sistnämnda kommer jag att äta livet ut.

Nu sitter jag med en mugg med soppa, färdig köttfärssoppa som jag  mixade, supergod =D

Snart kommer barnen hem, har verkligen saknat dom, har inte sett dom sen i onsdags.

sofia: jag ska flyta i 3v.

Kommentarer
Postat av: sofia

Är det mos/pure i 2 veckor sedan för dig?

2010-02-07 @ 09:56:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0