En bättre dag

Jag hoppas denna dag flyter på lite bättre, igår mådde jag illa och var yr, så jag sov mycket under kvällen. Tur man har henka hemma som ställer upp för mej, han är guld värd!

Nu har träningsvärken försvunnit oxå, så inget ont i magen längre, skönt.
Sitter med min frukost fortfarande, ett glas mjölk, påbörjades för en timme sen ;p

En annan  bra nyhet, kan göra nr.2 nu oxå =D trevlig info va hehe, men skönt att magen har kommit igång nu oxå. Inte så gasig heller som jag har hört att man kan vara, inte kännt av den gasen alls knappt. De sprutar alltså in en gas i magen för att blåsa upp magen så de kan arbeta lättare, den försvinner alltså ut sen.

Ikväll får vi besök av barnens faster och kusiner, de ska fira erica. De kunde inte komma i tisdags och kan inte komma till busfabriken nästa helg heller, därför kommer de i dag.

längtar tills på torsdag, då ska jag väga mej igen, komemr inte väga mej varje dag som många gör, utan blir en gång i veckan, och då torsdagar, då det var då jag gjorde min op.

sofia: näe fick inget utskrivet mot illamående. utan han sa att det är sånt man kan uppleva nu i början. har oxå hört att andra har fått nåt utskrivet mot det, tycker det borde vara lika för alla


Kommentarer
Postat av: sofia

Jobbigt att behöva må illa, fick du inget utskrivet utav läkaren för illamående?



Jag fick utskrivet, men mådde inte illa som tur är...

Skönt att slippa ha ont iaf :)

2010-02-07 @ 11:48:30
Postat av: Sofia

Ja det verkar dumt, alla reagerar ju olika så det är ju bra att ha ett recpt om man upplever illamåemnde. Det är ju inte lätt att få i sig alla måltider i början och mår man illa är det ju ännu svårare!

2010-02-07 @ 13:31:48
Postat av: Sofia

Ja det verkar dumt, alla reagerar ju olika så det är ju bra att ha ett recpt om man upplever illamåemnde. Det är ju inte lätt att få i sig alla måltider i början och mår man illa är det ju ännu svårare!

2010-02-07 @ 13:41:11
Postat av: Anonym

LYCKA TILL !!!

hoppas du slipper ha för ont o så utan att det kommer gå som en dans :)



Tänker på dig!!!!



kramar tessan!!!!

2010-02-07 @ 18:31:27
Postat av: tessan

glömde skriva namn ^^

2010-02-07 @ 18:32:16
URL: http://mammatillenlitenprinsessa.blogg.se/
Postat av: Malin

Hittade dig via viktdropp...

Skoj med bekanta ansikten ute i cyber rymden...

Skönt att det funkar bra för dig...

Kram M

2010-02-08 @ 17:25:39
URL: http://metrobloggen.se/skotteblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0