Nya kurser

Fick ett kuvert från Komvux idag med glada besked =D
Jag kom in på kurserna jag har sökt =D så utöver svenska A och matte A som jag läser nu, ska jag även i vår läsa svenska B, naturkunskap A, samhäll A, och religion A, det var ju en trevlig liten julklapp man fick =)
I vår ska jag ju även skriva högskoleprovet, så det blir att plugga till det lite grann, genom att kolla på lite gamla prov och så.

Väntade på ett brev från H&M oxå, de lovade att det skulle komma denna vecka, så då beställde jag, men inte fan kom det idag, och imorrn kommer det ju inget, så jag måste dra och köpa ett par strumpbyxor som jag ska ha imorrn, som jag hade beställt =/ ska även köpa julklappar till freddie. Har ju tänkt att köpa nåt snyggt halsband till honom, men hittar fan inga killsmycken nånstans =/ så jävla dåligt utbud det är alltså..samt att jvi ska köpa julklapp till svärmor o peter.

Annars blir det att fixa med jansson idag, eller blir ju potatisgratäng, eftersom vi inte ska ha anjovis i..sen blir det bingolotto ikväll och mumsa varma mackor =)
Barnen ska få lägga fram julklapparna under granen sen och ställa fram mjölk och pepparkakor till tomten =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0