Hej mitt vinterland...

Igår drog vi till Ingela för att boka tid, så på tisdag ska jag tatuera mej, fan så kul =) Äntligen ska jag få dit lokes namn på min högra underarm =D kommer bli skitsnyggt =D

Usch och fy vad kallt det var imorse, -18grader när vi skulle till dagis vid 9 tiden.
Idag ska dom itne gå ut på dagis, de var inte ute igår heller, och jag förstår det, idaggår man verkligen ut mer än nödvändigt..


Åh vi fick lite nyheter igår, inte riiktigt klart än men hoppas, hoppas, hoppas!
Visst det lär bli tufft för mej, men håller verkligen tummarna, om ca 2v får vi veta, så då kanske jag avslöjar vad =D

Skulle ha åkt ner till arbetsförmedlingen idag, men ringde och prata med honom och frågade om det var nödvändigt, eftersom jag pluggar nu och kommer plugga heltid hela vårterminen, han tyckte som jag att det inte var nån idé då, eftersom jag inte lär hinna jobba samtidigt som jag ska plugga 4-5 ämnen och dessutom ta hand om barnen.
Visst man kan ju söka deltids jobb iaf, men för det behöver man ju inte vara inskriven hos dom.

Kommentarer
Postat av: Lina

är du gravid ;)kram

2010-12-01 @ 10:38:30
URL: http://mizzlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0