Heelg

Fredag och helg igen, gud vad denna vecka har flygit förbi alltså, har knappt hängt med, vilket har resulterat i att jag inte har pluggat nåt mer i matte, men idag ska jag plugga =)
Måste mejla min svenska lärare och bestämma tid för en redovisning av boken jag läste, avskyr muntlig redovisning, men får väl vara glad att det bara är inför en person och inte inför en hel klass.

Igår kom kära mamma på en fika, té och pepparkakor blev det, jag tog endast té eftersom jag strax efter skulle äta lunch.

Tittade även på Sex and the city 2 igår via nätet, fick erbjudande att testa en filmtjänst på nätet, där man hyr filmer direkt och ser den på datorn, funkade kanonbra och smidigt.
Åter till filmen då, tyckte den va jättebra, rolig, dock för lite sex ;) om man jämför hur mycket sex det brukar vara i serien hehe, men helt klart sevärd och ska absolut köpa den filmen oxå =)

Ska städa och fixa lite hemma, mamma kommer och ska va barnvakt några timmar sen när barnen sover, vi ska ner till klubben, kommer lite folk från göteborg som jag vill träffa och snacka med =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0