Fredag, fredag

Äntligen fredag och helg!

Har fått lite gjort här hemma, har plockat,dammsugit, svabbat golvena, dammat, putsat fönster, läst lite i boken som jag är tvungen att läsa, gud så himla tråkigt det är att läsa böcker, jag blir bara trött och seg, spelar ingen roll vilken bok det är..
Diskat, ätit lunch har jag gjort oxå.


Ska ta och packa barnens väska, med lite grejer de ska ha med sig till sin morfar sen, de ska sova där inatt, sen ska jag sätta mej och plugga lite matte oxå, städa toaletterna har ja kvar oxå, men det tar ja nog när ja kommer hem sen igen.

Ska förbi kiosken sen och hämta ut ett paket, kläder jag har vunnit på tradera, som Loke ska ha på julafton har ja tänkt mej, hoppas de inte är alldeles för stora bara.

Nehe så det är väl bara att fortsätta..

PS. ni glömmer väl inte mina tävlingar jag har i bloggen.

Vinn barnsmycke

Vinn choklad


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0