Dag 7

Dag 7 – Min bästa vän

Känns inte riktigt som jag har nån riktig bästa vän =/
Henka är ju dock en av mina bästa vänner, men så blir väl de flesta paren =)
Men har ju en vän som jag tycker om väldigt mycket och det är Helen.

Vi har känt varandra sen vi var små, vi gick på samma dagis och samma skola från 1 klass till 6:e klass, sen bytte hon skola och vi tappade tyvärr kontakten.
Sen 2005 hittade vi varanda på fjortissidan lunarstorm, och vi började prata med varandra.
Upptäckte att vi båda var gravida =)
Vi träffades sen sommaren 2006 och har umgåtts sen dess.
nu bor vi i samma område och våra döttrar är kompisar och går på samma dagis.
Var verkligen jättekul att hitta kontakten med henne igen <3


30 dagars listan

Kommentarer
Postat av: helen

Åh vad du är gullig Tessan! Tycker väldigt mycket om dej oxå! Får ta och ses snart, var ett tag sen! har jobbat och så, och du pluggar ju, men vi får ta tag i det! puss på ej sötnosen!

2010-12-30 @ 06:44:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0