Dag 5

Dag 5 – Vad är kärlek

Vad kärlek är?
Den är svår, för kärlek kan ju vara flera saker och på olika sätt.
jag har en massa kärlek till min man och mina barn, älskar dom över allt annat.
Men jag älskar ju även min familj, alltså mina föräldrar och syskon, mina vänner, men dom älskar jag på ett annat sätt.
så det är väldigt svårt att förklara vad kärlek är tycker jag, men det kanske andra är bättre på.

men utan kärlek skulle inte ja må bra, mer kärlek till folket!

Älskar er  alla mina vänner <3
Mycket kärlek till er!


30 dagars listan

Kommentarer
Postat av: Tette

OJOJ, väldigt inne med listor nu ^^. Jag kör ju nästan en lista även om det bara är 7 dagar och kallas utmaningen :-P Fast är lite sugen på att testa en månad med samma lista som du (eller Sandra) kör sen men vet inte om jag kommer orka. Vi får se- lycka till med din lista iaf :-D

2010-12-27 @ 22:59:00
URL: http://tettetycker.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0