BVC med Loke.

Har nu varit på bvc med Loke för hans 2,5 års kontroll, han blir ju det i mellandagarna, skönt att ha det avklarat =)

Och det gick ju galant, han har äntligen börjat gå upp lite i vikt, men stannat av i längden, har ju varit tvärtom hela tiden, så jag oroar mej inte.
  • 14,3kg
  • 88,5cm
Och språket var okej, han kunde ske-ljuden jättebra, hade lite svårt för R och L, men det var ingen fara, jag vet att han säger L ibland och R behöver man inte kunna förrän man börjar i skolan tydligen, så han har ju ett tag på sig, och allt annat klarade han galant oxå *skryt skryt* men struntar jag i, jag måste ju få bli stolt över min son, vilket jag är!
Så nu ska han inte tillbaka dit förrän han fyller 4år, så alltså 2012 ska han dit, känns ju som en evighet.

Passade även på att boka en tid till Erica för hennes 5-års kontroll, så dan efter hon fyller år ska hon dit, dags för hörseltest igen, hoppas det funkar denna gång, även dags för en spruta och sista gången för erica där, sen blir det på skolan hon får göra sina kontroller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0