Parkhäng

Efter dagis följde vi med helen o ellinor till lekparken utanför dom och hängde lite, sen kom lina med sina små och gjorde oss sällskap.
Gud alltså, Loke är ju livsfarlig, sprang bort till en annan klätterställning och klättrar upp, trodde inte han skulle komma upp men det gjorde han =/ men jag fick ner honom ;p

har precis ätit lite mat, blev potatis,fiskpinnar och dillsås och kokta ärtor, Loke har tjatat om ärtor så dant, så idag fick jag koka lite.

Snart kommer pappa o Co hit på kaffe, håller mej lite sällskap tills henka kommer hem vid 20tiden.

Just det fick ju tag på Nkk tillslut, men då var det fullbokat =/ så vi får försöka med simskolan i vår istället.
Erica kanske ska få börja i dans med ellinor istället, vi får se.

Kommentarer
Postat av: Tess

Det ska jag fixa...=) Kram

2010-08-11 @ 18:01:12
URL: http://mummytessizen.blogg.se/
Postat av: Tess

Just det - ditt login å lösenord måste jag ju ha...

Kommer inte ihåg!=P

2010-08-11 @ 18:01:51
URL: http://mummytessizen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0