Lördag

Henka mår bättre nu, han kom hem igår eftermiddag igen, efter att ha varit på akuten sen kl.6

Vi ska snart åka till flygvapenmuseét i linköping i brist på annat, alla här hemma är rastlösa ;p haha
Var ju inte alls dyrt, 50kr/pers över 18år, bra pris ju, och loke lär nog gilla det, han är ju helt galen i flygplan =)


Sen ikväll ska jag hem till Helen och bli fjortis på nytt ;p haha näe då, men vi ska dricka och snacka lite skit, sen ska vi ner på karnevalen och åka lite karuseller, kolla in marknaden och dricka lite till ;)

Kommentarer
Postat av: HannahSthlm/Johanna Törnqvist

Kul att du deltog i min senaste tävling!

Lördag ca 22.00 kommer vinnaren ligga uppe på min blogg. Inom en snar framtid dyker en ny spännande tävling upp med vinster från Isadora.

Missa inte att kika in:-)!



Kram & Trevlig Lördagkväll

2010-08-21 @ 20:38:50
URL: http://www.hannahsthlm.se
Postat av: Jeanette

Hej! Har en liten överraskning till dig i min blogg.

2010-08-22 @ 22:45:51
URL: http://gratistokig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0