Helgen

Jag tyckte det va roligt och intressant att gå på flygmuseumet och kolla och läsa, alla tyckte om det utom erica, men i efterhand har hon sagt att det va kul, men inget som syntes då direkt ;p




Vi passade även på att åka en sväng till Ljungsbro och till cloetta fabriken och köpte lite godis till helgen, har inte varit där sen jag va liten.


På kvällen gick jag hem till Helen, ät lite gott, drack lite gott och snackade och lyssnade på bra musik, för det mesta iaf ;p
Sen drog vi ner på stan och åkte virvelvinden, och herregud säger jag, tyckte dne gick fortare än sist, eller beror det på att man är typ 15år äldre än när man åkte den sist =) Kul var det iallafall.

Gick en sväng på marknaden, men många hade börjat plocka ihop redan, så vi gick ner till bischop för att låna toan, och där var jessica, så vi köpt e lite dricka och satte oss där och snacka lite, helens syster + fru gjorde oss sällskap sen oxå, var riktigt trevligt tyckte jag =)

Tog sista bussen hem som gick vid 2-tiden och dök direkt ner i sängen och sov sen till 11, väldans skönt kan ja lova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0