Hallå där köp blåbär..

Idag var det verkligen skönt att få sova tills man själv vaknade, vilket blev kl.9,30, skönt kajasäja!
På förmiddan åkte henka och jag till himpa och spelade lite minigolf, och jag vann hehe, med 3p, i´m best!

På eftermiddan gick vi till pappa och spenderade några timmar, linda o lucas va där oxå, hade med mej lite kläder till lucas, rensade nämligen bland lokes kläder i veckan och det blev en påse med kläder, skönt att bli av med det, så man kan köpa nytt ;p näe då, de klarar sig ett tag till. Gick även igenom lite vinterkläder i veckan, mössor och vantar och kollade igenom vad de kunde ha och inte kunde ha, men de kunde ha allt detta år oxå, toppen ju, endas om behöver köpas är fingervantar till erica och lite tunnare tumvantar till Loke.

Hos pappa spelade vi lite wii och busade och pussade lite på lucas, om en månad flyttar de hit till vilbergen =)
Åt lite mat och så gick vi ner till bowlingen och kollade när micke (lindas sambo) spelade bowling match, vidare till affärn och köpte lite gott till kvällen, sen helt plötsligt så satt vi i bildne på väg ut till åby och tog en kaffe, eller jag tog ett glas vatten. i vanlig ordning ;p satt där och snacka lite skit, och fick mej ett nr ;p det ni hehe.
Näe då, fick nr till sannas chef, hon tyckte jag kunde ringa dit och kolla om de behövde lite folk.

Näe nu ska jag gå och göra familjen sällskap i soffan.

Ps.
Vunnit ännu en tävling, en klocka igen. Eller det var en annan som hade vunnit, men hon hörde aldrig av sig, så det drogs en ny vinnare och det blev jag =) Så nu tog jag en rosa digitalklocka till erica, kalas ju!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Hej!

Nu har jag startat igång en ny tävling i min blogg där man kan vinna ett par valfria öronhängen från Foon Concept. Var gärna med i den oxå.

2010-08-08 @ 14:36:03
URL: http://gratistokig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0