Fredagen den 13:e

Har ni haft nån otur idag än?

Jag har sällan otur fredag den 13:e, har väl tur hehe..

Har varit hos min jobbcoach idag och pratat lite, hon skulle ta kontakt med några hon kände inom vårdcentraler och kolla om det fanns nåt där, håller tummarna.

Håller på och städar nu, eller inte just nu eftersom jag sitter här ;p har en liten paus, ska svabba golvena och försätta att damma lite, och ev diska, får se.

Om 2 veckor börjar erica på dansskola =) men hon vet inte om det än ;p ska berätta det sen, kommer nog bli skoj, måste vi dra och köpta lite tränings/danskläder, skor har hon redan sen hon gick på gympa.


Imorrn blir det partaj på klubben, ska bli kul som fan, äntligen ska jag få se TB spela igen, har inte kunnat gå de två senaste gångerna de har spelat där =/ men nu jävlar, och Lina kommer dit, ska bli skoj =)

Sen nästa helg blir det kul igen, då ska jag ner på augustifesten med helen, dricka lite och åka virvelvinden och så blir det nog att man handlar nåt på marknaden kan ja tänka mej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0