Tjejkväll

Igår hade vi tjejkväll här, det var erica och jag och helen och ellinor. Vi gjorde pizza ihop, och barnen fick ju självklart hjälpa till. Testa att köpa färdig pizzadeg, ni vet sån som finns i kyldisken och så fäljer det med en burk med tomatsås, helt okej faktiskt, väldans bra om man känner att man inte riktigt har tid eller lust.
Efter dte blev det lite chips och tv-spel för oss vuxna nintendo 8-bits rules!

Idag hade erica gympa, så då fick henka gå denna gång så var ja hemma och lekte lite med Loke. Efter gympan kom henkas mor hit och var barnvakt i en timme medans vi lånade bilen och drog till bolaget och köpte ne jäger till pappa och tog en sväng förbi city gross och handlade lite.

Vid 16-tiden var det dags att gå till pappa och fira honom. Där bjöds det på smörgåstårta och till fikat en marsipantårta som jessica hade gjort.

Nu ligger barnen och sussar eller de har ju gjort det i nästan 3 timmar snart, de var slut idag =)
Henka är fyllechaffis och skulle till bifrost en sväng, själv sitter jag här och lyssnar på lite musik, just nu är det volbeat, dom är ju för jävla bra =)

Kommentarer
Postat av: Linda och William

Jag tycker om den pizzadegen jag med! :)

2009-09-27 @ 08:36:38
URL: http://willinda.blogg.se/
Postat av: Helen

Tack för en mysig fredag! puss

2009-09-27 @ 20:53:31
Postat av: Nikita

Nu har du chansen att vinna ett presentkort hos Gangstar i min blogg

tävla här:

http://nikital.blogg.se/2009/september/vinn-ett-presentkort-hos-gangstar.html

2009-09-28 @ 02:57:46
URL: http://nikital.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0