Söndagen

Igår åkte vi en sväng till Linköping och besökte ikano huset och ikea. Kollade på lite gympaskor till Erica som hon kan ha på gympan, och vi hittade ett par fina på intersport, rosa och vita för 190kr.
Sen blev det ju ikea som vanligt hehe, där shoppade vi lite, bl.a 3st svarta lack hyllor, har nämligen ett nytt projekt på gång i vardagsrummet =) Sen blev det lite smågrejer oxå. Hade för mej de hade po.p på ikano huset, men dom finns tydligen inte ens kvar i Linköping längre.

Och idag är det måndag och en ny skön vecka. Barnen är lediga idag, vet inte vad vi ska hitta på, måste dock dammsuga idag, dammsög ju lite igår kväll, hände nämligen en liten olycka, Erica tappade ett glas i handfatet på lilla toan, så det var en massa glas över hela toaletten, vet att man inte ska dammsuga upp glas, men med borste får man ju inte upp de pyttesmå flisorna, så då blev det dammsugaren, som tur var så fick hon inget på sig eller i fötterna. Been there, done that!

Förra luciatåget på dagis var det ju en tjej som hade sönder sitt tärnljus och det sopades ju upp, och allts¨fick man inte upp allt, och så fick Erica en liten bit i sin fot, och fan vad det blödde, fick ju mordhålla henne för att jag skulle få ut den lilla biten, men ut kom den sen tillslut. Usch sånt är verkligen inget kul, vet ju själv hur ont det gör att få en glas bit i foten.

På lördag drar jag till Göteborg, alltså tänk er jag är snart 25 och har aldrig satt min fot där ;p skrattretande eller hehe. Vi ska dit och besöka klubben där, ska bli kul, hade ju vart kul och dragit till liseberg, men får bli nästa sommar. Sen helgen efter det är det fest på klubben här i stan, då ska Helené  ha sin 40-årsfest där =) Helgen efter det ska vi fira pappa som fyller 50år, men då blir det nyktert iallafall, inte långt kvar innan jag fyller 25 =)


Kommentarer
Postat av: helen

hehe, jag tyckte han förra året var bättr. nej det var inte det, de hade slagit ihop0 sig med ett annat och hette nu svensktskolfoto, innan hette de östgötafoto.kram

2009-09-07 @ 12:40:54
URL: http://helenanderzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0