Moster idag?

Ska jag bli moster idag? Ja hoppas det, idag har nämligen Linda bf,dagen är ju inte slut än så vi får se, lite trist för henne om hon går över tiden, vet hur jävla trist det är, jag gick ju 15 dar över tiden med erica och vart sen igångsatt. Det hoppas jag verkligen att hon slipper.

Kläm ut ungen nu Linda!
Sen får vi se vem som vinner, Linda tror på en kille och jag tror att det blir en liten tjej.

Nehe fixa lite frukost till ungarna, idag är de lediga.Idag ska jag passa på att dammsuga lite, kanske damma lite oxå, trots att jag hatar det.

Kommentarer
Postat av: Lina

nej inga pengar behövs =) e bara glad att få iväg dom!

2009-09-18 @ 12:54:33
URL: http://mizzlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0