Höstens tv-serier

Ikväll ska jag bänka mej i soffan med en kopp grönt té, slänga på mej filten och mysa i 2 tim framför Desperate housewifes wiieehooo och imorrn är det Greys anatomy som gäller. Äntligen börjar alla bra serier igen.




Har precis betalat alla räkningar, blev dyrt denna månad, kom ju både elräkning och radiotjänst, bara där sprang 1000kr bort =/ Nästa månad blir oxå dyr då ska dagisfotona betalas, fan det kostar ju att ha barn *ironisk*

Idag var det ingen medelhavsvärme ute ;p +4 grader när jag gick upp vid kl.7,30, ökade väl till en 9-10 när vi gick till dagis, men idag blev det att ta på dom mössa och vantar, Loke är inte så förtjust i att ha mössa på sig, tur det är knytsnöre på hans mössa så han inte kan slita av sig den.

Själv ska ja plugga idag, ska gå ignom allt jag har läst under kursen, har slutprov på fredag. Sista veckan med plugg nu, nästa vecka ska jag ut på APU/praktik i 4 veckor, ska bli kul och intressant. Måste köpa busskort i helgen oxå så man kan ta sig dit, ska ju ända ut till Lindö. De 2 första dagarna var ju bra. Första dan börjar jag 10 och har bara introduktion och ledig på tisdan =) Men jag gillade faktiskt schemat jag fick =).

Lite senare kommer det in bilder på Lucas!


Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken kurs har du läst nu ??



Jag älskar oxå dom 2 serierna underbart att dom tillbax nu ;)

2009-09-29 @ 12:14:59
URL: http://tezzankullbohr.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Var i Lindö blir din praktik?

2009-09-29 @ 14:10:28
Postat av: helen

det börjar nästa vecka hjar jag sett, bara repriser ikväll av de två sista avsnitten.kram

2009-09-29 @ 20:41:23
URL: http://metrobloggen.se/LovelyHelen
Postat av: Linda och William

men det är gamla avsnitt från DH? Jag har sett de som går på tv nu.. gud så trök!

2009-09-29 @ 21:31:00
URL: http://willinda.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hur hittar du motivationen att plugga? Känner att min håller på att dö ut =/

2009-09-30 @ 11:21:06
URL: http://malmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0