Hemska tanke

Kollade precis lite på Doctors på 4:an. Handlade om en mamma som glömde sin son i bilen. Hennes morgonrutiner hade ändrats så hon glömde bort att lämna sonen på förskolan. En fröken ringde därifrån och kollade hur sonen mådde då han aldrig kom till dagis, då kom mamman på att hon hade glömt honom i bilen, hade inte varit supervarmt ute, ca +19 grader, men han dog ändå.
Alltså fan va hemskt att komma på att man har glömt sitt barn i bilen, och sen komma ut till bilen och hitta sitt lilla barn död, nåt jag verkligen inte vill uppleva.


Nu är barnen på dagis och blir fotograferade, var kvar en stund och väntade med dom, dröjde lite innan det var deras tur,se om Carina lyckades få Loke sitta still, fast han älskar ju att bli fotad så det borde ju inte vara några problem. Erica skulle inte skratta på kortet sa hon, för hon ville Calle skulle sitta brevid henne, menhan var inte där idag, knafia. I eftermiddag ska vi dit för att ta porträttfotot, ska även ta syskonkort, se om Erica är lite mer samarbetsvillig än förra året ;p

Nehe få i sig lite frukost, komplettera sitt arbete och sen göra ett delprov, håll tummarna för mej!


Kommentarer
Postat av: helen

Tur att du & jag inte har körkort, så vi behöver inte oroa oss för att glömma dem i bilen! kanske lika bra att aldrig ta ngt kort, för jag är världens glömskaste människa när jag stressar!



Duktig du är med skolan!tummen upp

ses kanske sen när vi tar proträttbilden! puss

2009-09-04 @ 12:51:35
URL: http://helenanderzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0