Helgen

Lördagen började med att vi drog till Ericas gympa, men denna gång fick vi inte sitta och titta på utan vi fick sitta utanför =( jag som tyckte det var så kul att titta. Tror delas att det berodde på att det vra en som hade sin lillebror med sig och han sprang ju omkring och häll på med grejerna, trist att det ska sabba för andra.

Efter det lämnade vi av erica hos morfar, sen hem och duscha och fixa iordning sig och packa lite, ner till klubben en sväng hämtade folk och sen till kyrkogården på krematoriet och till minneslunden där för en liten missesstund, jättefint och en massa folk, säkert minst 100st alltså, köpte rosor och la där. Jag kände inte honom har faktiskt aldrig träffat honom, men han verkade vara en nice kille, trots detta höll jag nästan på att fälla tårar, pinsamt. Var en liten tjej där, 8-9år kanske som grät, och varje gång jag tittade på henne kände jag att tårarna var på väg, uch hatar verkligen såna tillfällen som begravningar och sånt. R.I.P Cellen.
En jävla massa snutar var det oxå, som vanligt, men vi smet ut en annan väg så vi slapp dom den på tillbaka vägen.

Efter det fortsatte vår resa till göteborg, eller vi befann oss mest utanför göteborg, Askim tror jag det va typ. Dagen och kvällen där var helt okej, tyvärr kände jag inte mej på topp, började frysa som en galning, så vid 2-tiden gick jag bakom baren och kröp ner i soffan med ett täcke runt om om mej och glodde på en beck-film, henka var snäll och gjorde mej sällskap emellenåt, thanks my love <3
Slumrade till på soffan några gånger och vid 4-tiden fick jag äntligen sova när vi åkte dit vi skulle sova, nån stans i majorna. Trevligt område där hon bodde, trähus och sånt, mysigt som fan verkade det va.

Nästa gång ska vi ta hel helg i göteborg och se typ allt, framför allt ska ja till liseberg, åka paddan och alla andra turist grejer ;p

Åkte från göteborg vid halv 15-15 och var i stan strax efter 18, stannade då till i mjölby och åt lite på donken innan vi fortsatte hemåt.

Verkligen skönt att va hemma igen, dock vart det ju inte att slappa nr man väl var hemma, nope, utan vi hade ju tvättstugan så det var ju bara att slänga i tvätt så fort man kom hem, hämta barnen och sen dra till maxi och handla, kan ju säga att jag somnade gott vid kl.22 =D

Trist att folk ska ha såna fördomar om mc-klubbar och speciellt Hells angels. Inget fel alls på dom, trevliga killar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0