Glädjevrål a.k.a Loke

Vilket tråkigt väder det blev idag,kom en regnskur när vi var nere på stan, och det ser ut om en till är på väg.
Tog en fika på coffe house med mamma, seija och Lina och lilla Wilhelm då, men han låg ju och sov hela tiden, så honom fick man ju inte se så mycket =/ Men jag har ju sett på bild hur söt han är =)
Hittade lite kläder till Lucas på stan och som samgt det blev lite till erica oxå, en rosa leoparskofta, mössan jag ville ha till henne och 2-pack diadem. Kommer bilder på det sen och kläderna jag köpte till lucas, för den som är nyfiken.

Vid 14 tiden var det dags att hämta barnen på dagis,gick förbi centrum där de hade lite ståhej idag, de hade precis börjat, lite dåligt utbud tyckte jag, men barnen tyckte det var intressant att titta på fåren, och loke blev superglad och gav ett riktigt glädjeskrik, och skrämde slag på Tess som befann sig där med sin familj. Barnen klappade och tittade en stund innan vi gick hemåt.

Kommentarer
Postat av: helen

hej gumman. Pengarna tog slut på min mobil så det var därför jag ej svara. jag är tråkig och dricker vatten, ellinor dricker det mesta, hehe, stackarn får ju bara vatten och mjölk här hemma, men är väl inte så jätteförtjust i läsk men saft eller juice, elelr vatten/mjölk går bra, välj själv . kram

2009-09-24 @ 22:12:41
Postat av: thess

God morgon...hahah jaa han skrämde verkligen slag på mig =) lättskrämd som man är. Roligt att han blev så glad, det va verkligen glädje-vrål hihi.

Ha en bra dag/helg KRAMIS

2009-09-25 @ 08:45:49
URL: http://prinsesstess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0