Fredag

Äntligen fredag och helg!
Barnen vaknade vi 8-tiden imorse, så det var ju bara att pallra sig upp, men jag kände mej rätt utvilad faktiskt, så det var skönt, vaknade utan illamående oxå och det var väldans skönt =)

Pluggat lite har ja hunnit med, blev inget pluggande igår kväll, har lite kvar att göra men det tar ja ikväll, måste skicka in den senast ikväll.

Nu har Loke vaknat hör jag, dags att fixa lite lunch till barnen, de ska få blodpuddning idag, urk! Fattar inte hur man kan tycka det är gott, själv ska jag steka en hamburgare till mej istället, mycket mycket godare =) Men barnen gillar det så då får jag stå ut med den äckliga lukten.

Ikväll ska vi väl ev dra till maxi eller city gross och handla lite, fylla på med lite mat i skåpen och kyl o frys. Lite fredagsgodis oxå kanske till oss vuxna som inte får nåt imorrn. Ska kolla om jag hittar en dockvagn till barnen oxå =D

Imorrn är det ju lördag igen och dags för gympa för erica, efter det blir det att lämna barnen hos pappa o dom, hem och packa lite och göra sig iordning, kl.14 ska vi på minnesgudtjänst ver inte om det blir och dra till HA´s nya lokaler, får väl se, de har ju fest imorrn kväll oxå, så då lär det nog vara en del snutar ute ;p
Men vi drar ner till göteborg istället på lite barhäng, ska bli skoj, delad för att jag aldrig har varit i göteborg, så en liten sightsing(hm stavning?) vill jag ha på söndan innan vi åker hem, hoppas jag får det, sen ska det ju bli kul att träffa folket på klubben i göteborg, väldans trevliga killar och deras tjejer oxå.

Blir nog en trevlig helg, hoppas jag =D

Kommentarer
Postat av: helen

vem är minnesgudtjänsten för?

kram

2009-09-11 @ 14:38:30
URL: http://helenanderzon.blogg.se/
Postat av: Helen

Väldigt vagt minne, kommer bara ihåg att t var en explosin men hur och var minns jag inte. Vad är top side för ngt då, ett mcgäng?MM, synd, vi hade kunnat flygit tillsammans annars, första flyg går klockan tio.kram

2009-09-11 @ 16:31:28
URL: http://helenanderzon.blogg.se/
Postat av: Tess

"Sightseeing" tror jag...=P



Nä, ni missade inget på cirkusen.

Kram

2009-09-11 @ 16:43:26
URL: http://mummytessizen.blogg.se/
Postat av: helen

Okej.

synd, måste ni på gjympan då? It´s one in a lifetime.ler



Ja då och henka verkar ha fått ett jätetstabilt och bra förhållande, är småavis på er! men gräset ser väl alltid grönare ut på andra sidan. Skulle inet vilja leva utan min Niklas, bara banka in lite vett i skallen på han!;P

kram

2009-09-11 @ 19:11:09
URL: http://helenanderzon.blogg.se/
Postat av: feztis

Då kommer ni ha fullt upp hela helgen :) Hoppas ni får skoj!

2009-09-11 @ 19:23:49
URL: http://metrobloggen.se/feztis
Postat av: Ingela

Hur kan man som småbarnsmor sympatisera med ett kriminellt motorcykelgäng?!?

2009-09-14 @ 08:36:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0