Barngympa

Idag var vi på barngympan, trodde Erica skulle vara lite blyg och inte riktigt vilja vara med själv, men hon tyckte det var jättekul och såg ut att ha roligast av alla barnen =)Så den blir det att fortsätta med för henne, verkligen kul att se hur kul hon tyckte det va, sprang och småvinkade till oss emellanåt <3
Sen bar det av hemåt för att duscha av erica och byta kläder och styre vår resa mot ingelsta shopping, köpte lite fika med oss ut till Sanna o familjen, där vi fikade sen då och snackade lite, höll lite i Jason oxå, så liten och go, fick han att le oxå, det måste ju vara positivt ;p hehe

Väl hemma sen somnade jag en liten stund, verkligen skönt. Vaknade vid 17-tiden då Loke vaknade och det var ju bara att ställa sig och börja med maten på en gång. Henka drog då, han skulle vara fyllechaffis till Björkvik ikväll, var nån mc-träff där.

Efter maten kom pappa o lotta hit på en kaffe, eller jag ringde och bjöd hit dom, slippa sitta själv.
Loke sussar för natten nu och erica och jag mumsar lite lördagsgodis.
Funderar på att se Forrest gump sen, har fan aldrig sett hela ;p så nu ska ja fani mej göra det, erica får väl va uppe till en kl.21 eller nåt idag, är ju ändå helg.

Imorrn ska jag dra och kolla på gympa skor till Erica,se om man hittar några, funderar på om man skulle kolla på nån tunnare höstmössa till Loke, lite småkallt ibland på mornarna nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0