regn och rusk

Vilket tråkigt väder vi vaknade upp till idag, en himla massa regn, det är väl det värsta med hösten, att det regnar en hel del. Men Erica blev ju glad då fick hon ju ha sitt prinsess paraply ;p



Här hemma blir det att plugga lite idag med, eller plugga och plugga ska bara läsa igenom boken, men kommer ihåg den rätt bra ändå.

Måste fixa med lite dagistider oxå, räkna ut vilka tider de ska gå, henka börjar ju jobba på måndag och jag börjar min praktik, och det tar ju ett tag för mej att åka med bussen till lindö. vissa mornar kommer bli krångliga, de dagar jag börjar 7, jag måste med bussen som går från sjukan 6,15 och dagis öppnar inte förrän 6.15 och henka kan ju börja lite olika mellan 6-8. Så hur ska man få det att gå ihop om han börjar 6 den dagen jag börjar 7? Suck, måste nog kolla med dagis, om det finns nåt sätt att ordna det på.

Det ordnar sig nog på nåt sätt.


Kommentarer
Postat av: Helen

Kan du inte cykla då? Jag tror inte de öppnar tidigare än 6:15, Ellinor börjar ju då. Jag börjar ju redan sex men som tur är hinner Niklas lämna henne innan jobbet, han börjar sju och åker bil så då hinner han gott och väl. Men annars får du råga fröknarna och se vad de säger. hoppas det löser sig. hehe, nu har vi inget internet hema men ikväll är jag hos mamma och papap och passade på att kolla lite.kram

2009-10-01 @ 20:13:40
Postat av: Linda och William

ja, det kan ju bli krångligt, hoppas det löser sig! Du kan inte be att få komma liite senare de dagar det krånglar? De borde ju förstå tycker jag! Här öppnar dagis kl 6, det är bra när jag öppnar 6.30. Vi öppnar tidigt pga att det är många som jobbar i gruvan här som måste lämna så tidigt. Fast de börjarju kl 6 men de får komma lite senare.

2009-10-02 @ 07:48:40
URL: http://willinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0