Mindre än 2mån kvar till jul...

Nu har jag suttit ner vid datorn och betalt hyran och alla andra räkningar, blev ju lite kvar, kanske man kan börja köpa lite julklappar.
 

På min sida av familjen har vi bara bestämt att vi ska köpa julklappar till barnen från och med i år, så det blir ju till våra barn, såklart! lillebror Freddie och barnens nya kusin Lucas. Sen har vi väl pratat om att kanske ha nån slags julklappsbyte. Får väl se vad det blir för folk som firar jul här. Hemma ska vi vara i år iallafall, har inte firat julen hemma nån gång, ja på själva julafton alltså.

Har varit så himla jobbigt de senaste åren, alla våra föräldrar vill ju att vi ska fira jul med just dom, ingen av våra föräldrar bor ihop, så det är ju då 4 olika ställen att besöka. Och helst vill de ju att man ska vara där i flera timmer och just vid kalle anka, fattar inte varför men men.

Så då sa ja förra året att detta år ska vi vara hemma så får dom som vill komma hit och fira.
Vi ska ha en liten lilljul med helen o ellinor oxå. Baka lite och sånt, glögg ville hon dricka oxå, men usch sånt äckel dricker ju inte jag, får fixa till henne då ;p och så ska tjejerna byta julklappar med varann =) Kan ju bli en trevlig kväll, gäller ju att hitta en dag oxå, veckorna innan jul ska jag ut till en ny praktikplats när jag läser nästa kurs som börjar nästa vecka. Men det ordnar sig alltid!
Längtar till jul gör jag som en galning, redan efter nyår längtar jag till nästa jul, ja jag vet jag är julskadad ;p haha.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Halloj!



Ska komma ihåg att fylla i mitt namn nu då...=)



Ja, det är Emma. Lite hysh, hysh har det varit. Men nu har hin varit på ultrat å allt såg bra ut så jag täkte what the hell...=)



Emma har inte hyshat om det så...=P

2009-10-26 @ 14:29:20
Postat av: Linda och William

Usch vad tråkigt med räkningar! Imorn får jag lön så då ska jag väl betala allt :( Men om 2v åker jag till Ullared, då ska ALLA julklappar inhandlas, det ska bli skönt! Det blir väl mest leksaker och de har ju samma märken där som här hemma fast billigare då :) Kul att åka iväg på en utflykt iaf med 2 kompisar! En liten roadtrip :) Kram!

2009-10-26 @ 18:26:30
URL: http://willinda.blogg.se/
Postat av: feztis

Julen är ju härlig :)

Tur att vi bara har två ställen att åka till ;) Karlns mamma bor för långt bort för att vi ska kunna åka dit med barnen..

2009-10-26 @ 20:33:39
URL: http://metrobloggen.se/feztis
Postat av: Tess

Nä, glömde jag namnet ändå?

Vilken miss....=P

2009-10-27 @ 18:21:29
URL: http://mummytessizen.blogg.se/
Postat av: feztis

Tack :) Jaså? hihi, har kollat på den så många gånger så nu tänkte jag att jag skulle köpa den :P

2009-10-27 @ 19:04:56
URL: http://metrobloggen.se/feztis
Postat av: helen

ska bli mysigt med "lilljul"!puss

2009-10-27 @ 20:26:11
URL: http://www.metrobloggen.se/LovelyHelen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0