Män i uniformer

Nu på kvällen ordnade jag lite besök hit av lite brandmän, nåt kul ska man väl få ha ;p
Skämt å sido, kände att det luktade brandrök i trappen, men såg inget, och kollade runt, var bara i vår trappuppgång. Så jag ringde 112, tänkte bäst att vara på säkra sidan.så de skickade hit 2 brandbilar+ räddningsbilden från dom + en polisbil. Men det var inget, utan det var grannens ugn som hade orsakat det, men det brukar ju lukta annorlunda, det jag kände var ju verkligen brandlukt. Men skönt att det inte var nåt allvarligt, men han tackade för att jag ringde till dom så de fick kolla upp det.
De hade dock lite problem och hitta hit, lite dålig stil tycker jag, tänk om det skulle varit akut, och så hade de inte kommit fram i tid.

De hade tydligen haft fullt upp nu under kvällen, 4 utryckningar på 30min hehe.
Står lite om det HÄR.

foto: björn persson (lånad från wighnews)
Vi bor på andra våningen, precis ovanför brandbilen =D

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Ja vad gör man inte för lite män i uniformer ;) Haha näe vars det kunde ju varit något ordentligt! Jag har en brandman kalender på väggen framför mig! Får en av svärmor varje år hehe! Höll ni er inne under tiden eller?

2009-10-21 @ 10:15:31
Postat av: Anonym

tur det inte var nått..

2009-10-22 @ 20:17:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0