Lördag

Nu är Erica på sin gympa med henka, Loke ligger och sussar, halv 8 vaknade han idag, lilla ungen.
Efter gympan och efter att erica har duschat så ska vi åka och handla en present och sen vidare hem till Freja på henne 4-årskalas, hon fyller ju dock på tisdag, samma dag som mej =) har även en kusin som fyller då =) Funderar på att köpa presentkort på busfabriken till Freja, hon har önskat sig det.

Efter det blir det att åka och handla, för ikväll ska jag ställa mej och göra 2 smörgåstårtor, ska vi mumsa på imorrn när våra familjer kommer och firar mej =D + att vi har tvättstugan ikväll, men den får henka ta hand om =)

Blev chokad imorse när jag gick upp, henka stog och diskade, det händer inte allt för ofta =D så det var ju skönt man slapp det.

Näe nu ska jag kolla efter goda fyllningar som man kan ha i smörgåstårtorna.

Se ya!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej, jorå allt är bara bra med mig. =) pluggar så det ryler. haha eller inte men det går framåt. =)

2009-10-10 @ 20:50:27
URL: http://malmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0