Jag har fyllt 25år!

Igår fyllde jag 25år, grattis till mej!

Fick första gratulation vid 6-tiden på morgonen av min underbara vän Helen när jag stod och väntade på bussen. Och på prakitken går det bra, trivs jättebra med personalen, de är jättetrevliga, inga häxor som på förra stället haha.
Fick sluta tidigare igår bara för att jag fyllde år, alltid kul. Hem och träffa barnen, had eju inte sett dom på över ett dygn. Så ner till dagis och hämta dom, var bara dom och en till kvar på dagis, Loke blev ju glad iallafall när jag kom, erica var lite grinig och trött.
Till kvällen köpte vi en mandeltårta i affärn, nån slags tårta måste man ju ha när man fyller år ;p
Var extremt trött igår kväll, slocknade på soffan 20,40, bad henka väcka mej när DH började, men orkade bara se 20min typ, missade början dock ;p så blir att se reprisen istället.

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Grattis i efterskot =)

2009-10-14 @ 12:39:55
Postat av: thess

Grattis i efterskott =)

2009-10-14 @ 21:14:09
URL: http://prinsesstess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0