Helgen

Ja i lördags blev det ju att fixa smörgåstårtor och det gick ju bra, över förväntan.
Igår var det ju dags för lite firande och smörgåstårtorna blev mycket väl godkända =D känns ju toppen, var ju första gången jag gjorde det så. Blir och mumsa lite till lunch idag innan det är dags för att hoppa på bussen ut till praktiken, blir em/kväll idag. 

Åh måste dra till ikea snart,de har börjat med julpynt nu =D men programledaren på tv4 verkar inte ha kolla på när jul är, 3mån till jul sa han,det är ju bara 2mån kvar, ja nästa vecka iaf om man ska vara supernoga.
Jag älskar julen! Älskar att köpa grejer och slå in, pyssla och baka med barnen. I år ska vi fira här hemma, hoppas familjen Mustonen/Karlsson kommer ner hit då från Kumla. Funderar på att smått börja med julklapparna,så slipper man ta allt dan före jul som det kan bli ibland hehe, men de senaste åren har ja varit klar i okt/nov =D

Nehe dricka upp mitt te och sen klä på mej och Loke, erica är ju redan klar.

Kommentarer
Postat av: Linda och William

Ja, börja med klapparna nu. Jag har några till William redan och sen är jag klar med klapparna till en av hans kusiner! Orkar inte stressa och nu när jag är sjuk så får jag ju så mycket mindre i lön. Kram

2009-10-14 @ 09:48:36
URL: http://willinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0