Helgen

Gick på en skön liten höstpromenad idag, skönt att komma ut, lagom kallt var det ute oxå, blåste knappt nåt. Loke tyckte oxå om att gå lite, plockade lite löv och pinnar, han gillar löv, varför vet ja inte, han är lite knas min goa kille <3

Han hade lite otur senare på dan idag, henka byggde en koja i deras rum över deras lilla bord. Loke slängde sig på täcket mellan bordet och stolen och slog givetvis i munnen i stolskanten så det började blöda i munnen, men han verkar inte ha ont iallafall, så det är ju skönt. Ringde sjukvårdsupplysningen och kollade om man skulle ringa jourtandläkaren eller vänta tills imorrn, men det var ingen fara man kunde vänta, så henka får ringa folktandvården imorrn bitti när de öppnar och se när de har tid, stackars min lilla kille!

På kvällen kom jessica hit och åt lite mat, vi gjorde hemlagad pizza idag, mumsigt,mumsigt med lite frukt på, så himla gött tycker jag eller vi ska jag kanske säga, hela familjen gillar det.

Nehe om man skulle gå och lägga sig, börjar praktiken kl.7 imorrn så klockan ringder 5,40 tomörrow ;p

Se ya!


Kommentarer
Postat av: Nikita

Ny tävling hos mig! Vinn ett valfritt väggord i trä!

tävla här:

http://nikital.blogg.se/2009/october/vinn-valfritt-vaggord-i-tra.html

2009-10-19 @ 15:42:03
URL: http://nikital.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0